Der er mere tid til den enkelte elev, når færre elever skal dele underviserens opmærksomhed.
Forældre
Der er mere tid til den enkelte elev, når færre elever skal dele underviserens opmærksomhed.
Forældre
Færre elever i klassen giver ro og forbedre indlæringspotentialet for eleven, klassen og underviseren.
Forældre
Underviseren kan bedre vejlede og undervise det enkelte barn, når der er færre elever i klassen.
Forældre
Færre elever giver ro og dette medfører positiv fokus for eleven, klassen og underviseren.
Elev
Børnene bliver bedre suppleret fagligt og socialt, når der er færre elever i klassen.
Elev
Som forældre sætter vi stor pris på, at der på KPR er valgt faste lave klassekvotienter på de enkelte klassetrin. Det har været en medvirkende årsag til at vi valgte skolen.
Forældre
Det giver mere ro i undervisningen, og man kan lære mere.
Elev
Man lærer sine klassekammerater bedre at kende.
Elev
Det er rarere at være i klassen, fordi lærerne har bedre tid til en.
Elev
Underviseren kan bedre vejlede og undervise det enkelte barn, når der er færre elever i klassen.
Forældre